مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:502020-12-26اجتماعي

فارس من | پیشرفت فیزیکی 25 درصدی پروژه نوسازی 9 کلاسه سیبلی آستارا


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا پیشرفت فیزیکی پروژه نوسازی دبستان و متوسطه دوره اول روستای سیبلی این شهرستان را حدود 25 درصد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سامانه فارس من با هدف پی گیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده و در سریع ترین زمان به پی گیری موارد اعلامی می پردازد.

کمبود فضای آموزشی در آستارا و نگرانی خانواده ها یکی از موضوعاتی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که به گفته مسوولان آستارا امسال با کمبود فضای آموزشی در بعضی از روستاها روبرو هستیم، میگم نکنه روستای ما هم جز اونا باشه، لطفا از مسوولان بخواهید دقیقا کدام روستاها با کمبود کلاس مواجه هستن تا ما از الان به فکر بچه مون باشیم، ممنونم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در گفت وگو با خبرنگار فارس پیشرفت فیزیکی پروژه نوسازی دبستان و متوسطه دوره اول فردوسی روستای سیبلی از توابع بخش لوندویل این شهرستان را حدود 25 درصد دانست و اظهار کرد: امسال برای نوسازی این پروژه حدود 700 میلیون تومان مصوب شده است.

   سید سجاد موسوی پروژه نوسازی دبستان و متوسطه دوره اول سیبلی را در دو ساختمان مجزا در زمینی به مساحت دوهزار و 456 مترمربع متشکل از 9 باب کلاس درس دانست و بیان کرد: برای نوسازی این دو واحد آموزشی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | پیشرفت فیزیکی 25 درصدی پروژه نوسازی 9 کلاسه سیبلی آستارا

فارس من | پیشرفت فیزیکی 25 درصدی پروژه نوسازی 9 کلاسه سیبلی آستارا